مفتول صحافی Wire Stitching

مفتول صحافی Wire Stitching

مفتول صحافی Wire Stitching


ما سیم مفتول دوخت با کیفیت بالا را که برای استفاده چاپخانه ها و صحافی ها در تولید جزوات، کاتالوگ، مجلات با استفاده از دستگاه های دوخت به کار می رود عرضه می کنیم. مفتول دوخت در دوخت کنار جزوه، دوخت سدل، دوخت گوشه و تولید مجلات استفاده می گردد.
  • سیستم صحافی مجله Duplo iSaddle 2 PRO Digital System

    سیستم صحافی مجله Duplo iSaddle 2 PRO Digital System

    سیستم صحافی مجلهِ دیجیتال دوپلو مدل iSaddle Pro Digital یک سیستم تغذیه کاغذ و دوخت مفتول است که ترکیبی از دستگاه تغذیه کاغذ DSF-6000 و دستگاه دوخت سدل می باشد. با تجهیز سیستم کنترل هوای پیشرفته، عملکرد دستگاه DSF-6000 با سرعت بالا و تغذیه پایدار انواع کاغذ از 64 گرم تا 300 گرم با سرعت حداکثر 600 برگ در دقیقه فراهم شده است.

  • سیستم صحافی مجله  Duplo iSaddle 2 PRO Duetto System

    سیستم صحافی مجله Duplo iSaddle 2 PRO Duetto System

    سیستم صحافی مجله دوپلو مدل iSaddle Pro Duetto ترکیبی از تغذیه کاغذ با سرعت بالای DSF-6000 و ترتیب کن DSC-10/60i برای تغذیه قوی و سیستم دوخت است. برای انجام هر دو کار سنتی افست و کارهای کم حجم تر چاپ دیجیتال با راحتی و بازدهی یکسان طراحی شده و این سیستم تمام اتوماتیک دارای تکنولوژی پیشرفته خط تا و تا برای تولید بالاترین کیفیت مجلات تا سرعت 4500 مجله در ساعت به کار می رود.

  • سیستم صحافی مجله دیجیتال دوپلو Duplo iSaddle 2  Digital System

    سیستم صحافی مجله دیجیتال دوپلو Duplo iSaddle 2 Digital System

    سیستم صحافی مجله دیجیتال دوپلو iSaddle 2 ، سیستم تغذیه کاغذ و دوخت سدل می باشد که ترکیبی از دستگاه تغذیه کاغذ DSF-2200 با دستگاه دوخت سدل می باشد. سیستم تغذیه تسمه و مکش دوپلو در دستگاه DSF-2200 با ویژگی های سطح بالای جدا سازی هوایی، ضد الکتریسیته ساکن و تشخیص کاغذ دوتایی اولتراسونیک برای اطمینان از صحت عملکرد همراه شده است.

  • سیستم صحافی مجله دوپلو مدل Duplo iSaddle 2 Booklet Makers

    سیستم صحافی مجله دوپلو مدل Duplo iSaddle 2 Booklet Makers

    از ویژگی های اتوماتیک دستگاه دوخت سدل جدید با امکان تولید نشریات همانند دستگاه های سنتی لذت ببرید. سیستم صحافی مجله دوپلو مدل iSaddle 2 یک سرمایه گذاری مطمین است که امکان استفاده های جدیدی مانند مجله بیاضی که موجب سود دهی بیشتر شما و کمک به رشد کاری شما می گردد را فراهم کرده است.

  • سیستم صحافی مجله دیجیتال دوپلو Duplo 600i Pro Digital Booklet system

    سیستم صحافی مجله دیجیتال دوپلو Duplo 600i Pro Digital Booklet system

    سیستم صحافی مجله دیجیتال دوپلو مدل 600i Pro Digital یک سیستم تغذیه کاغذ و صحافی است که در آن دستگاه تغذیه کاغذ سرعت بالای DSF-6000 و دستگاه صحافی DBM-600 با یکدیگر متصل می گردند. این سیستم صحافی با دقت و اتوماسیون استثننایی راه حل نهایی برای حجم زیاد کار چاپی ترتیب شده دیجیتال و افست را به مجله ارایه می نماید و با توجه به سرعت تنظیم آن حتی برای حجم کم کار نیز مناسب می باشد.

  • سیستم صحافی مجله دوپلو مدل Duplo 600i Duetto Booklet system

    سیستم صحافی مجله دوپلو مدل Duplo 600i Duetto Booklet system

    انعطاف و تغذیه هوشمند کاغذ با چند ترتیب کن ، سیستم صحافی مجله دوپلو 600i Duetto را یک سیستم کامل مجله برای چاپ دیجیتال و افست ساخته است. اگر می خواهید به امنیت و یکپارچگی خروجی چاپ خود اطمینان کنید این سیستم برای شما یک سرآغاز است.

  • سیستم صحافی مجله دیجیتال دوپلو Duplo 600 Digital Booklet system

    سیستم صحافی مجله دیجیتال دوپلو Duplo 600 Digital Booklet system

    سیستم صحافی مجله دیجیتال دوپلو مدل Duplo 600i شامل دستگاه تغذیه کاغذ DSF-2200 با دستگاه صحافی مجله ظرفیت بالای DBM-600 می باشد که برای تولید و صحافی مجله برای حجم متوسط تا زیاد چاپگرها ایده آل است.

  • سیستم صحافی مجله Duplo 600i Booklet System

    سیستم صحافی مجله Duplo 600i Booklet System

    سیستم صحافی مجله دوپلو مدل 600i بالاترین راه حل ترتیب و صحافی مجله می باشد. از اتصال دستگاه صحافی مجله DBM-600 تمام اتوماتیک با ترتیب کن های مکشی سریع DSC-10/60i ، سیستم مجله 600i مجلات حرفه ای ایجاد شده و همانند مجلات بیاضی دوخت سدل، کنار و گوشه را ایجاد می کند.

  • سیستم صحافی مجله دوپلو مدل Duplo 350 Digital Booklet system

    سیستم صحافی مجله دوپلو مدل Duplo 350 Digital Booklet system

    سیستم صحافی مجله دوپلو مدل 350 Digital دستگاه تغذیه کاغذ DSF-2200 را با دستگاه صحافی مجله DBM-350 متصل کرده و راه حلی برای تولید حجم کارمتوسط صحافی چاپ دیجیتال به وجود آورده است. دستگاه DSF-2200 دارای چند ویژگی برتر شامل سیستم تغذیه مکش هوای دوپلو، جداسازی هوایی جلو و کنار کاغذ، شیوه ی ضد الکتریسیته ساکن و تشخیص کاغذ دوتایی اولتراسونیک می باشد که برای افزایش اطمینان کار بکار رفته است.

  • سیستم صحافی مجله  Duplo 350C Booklet Maker

    سیستم صحافی مجله Duplo 350C Booklet Maker

    سیستم صحافی مجله دوپلو مدل 350C با ترکیب مناسب، بهره وری، ارزش و دوام را ایجاد می کند. سیستم صحافی تمام اتوماتیک 350C می تواند حداکثر با دو برج ترتیب کن مکش هوای DSC-10/20 کار کند. سیستم صحافی 350C در کمتر از 5 دقیقه تنظیم شده و می تواند مجلات را به طور حرفه ای تا 3000 نسخه در ساعت تولید نماید.