نمایشگاه اختصاصی چاپ و صحافی توتالیا سال ۱۳۸۸ هتل اوین

در تاریخ 28 تا 30 مهرماه 1388 شرکت توتالیا اقدام به برپایی نمایشگاه اختصاصی خود در هتل پارسیان اوین نمود. در این نمایشگاه تمرکز اصلی بر ارایه و نمایش دستگاه های حرفه ای صحافی بود و انواع محصولات از جمله دستگاه چسب گرم دوپلو ژاپن، دستگاه های پانچ و صحافی فنر دوبل جی بی آی فرانسه، دستگاه های سلفون کش حرارتی فولیانت Foliant ساخت کشور چک، انواع برش گیوتین EBA آلمان، دستگاه های خط و تاکن مولتی گراف سویس و همچنین دستگاه شماره زن گرونهی به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای چاپخانه داران و ناشران بود که بدین وسیله با ماشین آلات حرفه ای توتالیا و جزییات عملیاتی آنها آشنا گردند. این دستگاه ها علاوه بر افزایش سرعت تولید، کاهش مصرف انرژی و کاهش ضایعات، فضای کمی اشغال کرده و با تعداد حداکثر دو نفر اپراتور قابل استفاده می باشد.

دستگاه های کپی پرینتر جدید دوپلو ، ترتیب کن ها، برش گیوتین و چسب گرم ، مجموعه ای از دستگاه های توتالیا است که در این نمایشگاه برای تولید کتاب به ناشران پیشنهاد شد. ضمنا در این نمایشگاه از دستگاه چسب گرم دوپلو مدل DPB-500 رونمایی گردید. همچنین در بعد از ظهر روز 29 مهرماه کنفرانسی جهت آشنایی بیشتر مدعوین در هتل پارسیان اوین برگزار گردید. جناب آقای جليل غفاري رهبر، رييس اتحاديه صحافان استان تهران از جمله سخنرانان اين کنفرانس بود. وی گفت امروزه انواع خدمات تكميلي مانند طلاكوب و سلفو ن كشي كه در خدمات چاپي گسترش پیدا کرده، تابع ماشين آلات و دستگا ه هاي خاص بوده و بزر گترين مشكل امروز در واحدهاي چاپ و صحافی، تأمين دستگاه های مناسب است كه به علت فرسودگي ماشین های موجود، مشكلات فراواني را ايجاد كرده است. همچنین مشكلات تأمين منابع مالي نيز مانع توسعه آنها است. وی اضافه کرد ، اميدوارم مديران محترم شركت توتاليا كه از تجربه ارزنده اي در تأمين نقطه نظرات مشتريان خود برخوردار است، با ارايه محصولات مرغوب و با قيمت مناسب در جهت حمايت از كارآفرينان صنعت چاپ موفق و مؤيد باشند.

دومین سخنران این مراسم جناب آقای مصطفي تيناي تهراني نايب رييس اتحاديه چاپخانه داران تهران بود که در این نمایشگاه حضور داشت. وي ابتدا به تاريخ پيدايش صنعت چاپ در ايران اشاره کرد و با توجه به هفته ی کرامت در ضرورت سپاسگزاري از برگزاركنندگان نمايشگاه اختصاصي توتاليا سخن گفت. سپس با ياد و تكريم ازمرحوم مرتضی نوریانی بنیان گزار صنعت چاپ ایران و همچنین مرحوم محسن اعتدال ومرحوم حاج محمد اعتدال بنیان گزاران شرکت توتالیا و با توجه به هفته ی کرامت درضرورت سپاسگزاري از برگزاركنندگان نمايشگاه اختصاصي توتاليا سخن گفت و معرفي فن آوري و ماشين آلات مناسب و كارآمد به صنعت چاپ و صحافی را شايسته قدرداني دانست.

در این کنفرانس تعدادی مهمانان سرشناس از جمله جناب آقای جلال ذكايي مديركل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسامي ، نايب رييس اتحاديه چاپخانه داران تهران ، مسوولان اتحاديه و تعاوني چاپخانه داران خراسان رضوي ، مسوولان اتحاديه و تعاوني چاپخانه داران آذربايجان شرقي ، مسوولان اتحاديه و تعاوني ليتوگرافان تهران ، رييس اتحاديه صحافان تهران حضور داشتند. همچنین تعداد قابل توجهي از مديران واحدهاي چاپ و صحافي تهران و شهرستا نها از جمله چاپخانه فرارنگ آريا، مگاپس نوين، اقبال، صحافي فرانگر، چاپ گيتي همدان و ...جمعي از مديران دفاتر فني و مراكز خدمات چاپ و تكثير در جمع ميهمانان شركت توتاليا حاضر بودند. در این کنفرانس مدیران شرکت های خارجی دوپلو ، چی بی آی ، مولتی گراف و همچنین فولیانت هر یک به معرفی محصولات خود و توضیحات بیشتر پرداختند.

تاریخ درج: 1 آبان 1388
878 چاپ صفحه