جشنواره توتالیا بهمن ۱۳۹۸

شرکت توتالیا امسال با برگزاری یک جشنواره به معرفی بیشتر محصولات خود اقدام کرده است. دراین جشنواره که از تاریخ 29 بهمن تا اول اسفند 98 در نمایشگاه توتالیا برگزار میگردد قصد داریم تا برخی محصولاتی که بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند را به نمایش بگذاریم.

از جمله دستگاه هایی که به نمایش گذاشته می شود دستگاه صحافی فنر دوبل جی بی آی فرانسه JBI WOB 5000 می باشد که جهت صحافی دفتر و کتاب با سیم فنر دوبل به کار می رود. در این دستگاه قرقره سیم فنردوبل داخل دستگاه قرار گرفته و پس از تنظیم دستگاه در مدت یک دقیقه به طور اتوماتیک قطعه سیم به اندازه دلخواه و تنظیم شده برش خورده و پس از قرار گرفتن برگه های پانچ شده عمل صحافی برگه ها به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.

دستگاه خط تا و پرفراژ مولتی گراف سوئیس Multigraf TOUCHLINE CP375 DUO with PFM یک دستگاه خط تا و پرفراژ اتوماتیک با حجم بالای تعذیه کاغذ است که به نمایش گذاشته می شود. وجود دو ابزار در این دستگاه امکان پرفراژ و خط تا را در یک مرحله از عبور کاغذ فراهم نموده و حتی پرفراژ عمودی موضعی نیز انجام می گردد. علاوه بر این می توان با حذف ابزار پرفراژ از ابزار خط تای مثبت و منفی استفاده کرد و در یک مرحله از عبور کاغذ علاوه بر پرفراژ طولی موضعی خط تای زیر و روی کاغذ را می توان انجام داد. دستگاه تاکن مولتی گراف CF375 دستگاه دیگری است که به نمایش گذاشته می شود. با ورود کاغذ به دستگاه ابتدا برروی کاغذ خط تا زده و سپس عمل تا انجام می گیرد. تمامی تنظیمات دستگاه از روی پنل انجام شده و به صورت اتوماتیک عمل می کند.

سیستم صحافی مجله دوپلو 150C ژاپن نیز در این جشنواره به نمایش گذاشته می شود. این سیستم جهت ترتیب و صحافی دوخت اوراق و تهیه مجله استفاده می گردد.

علاوه در دستگاه های فوق خط کامل تولید و صحافی آلبوم عکس فستبایند فنلاند نیز به نمایش گذاشته شده و مراحل مختلف آن از تولید جلد سخت با مقوای کرجی، اتصال عکس ها با برگه های چسب دو طرفه مانتینگ شیت و همچنین تهیه آلبوم نهایی به نمایش گذاشته می شود. لذا جهت ثبت نام و شرکت در این جشنواره در قسمت پایین کلیک فرمایید.

ثبت نام حضور در رویداد

تاریخ درج: 19 بهمن 1398
2061 چاپ صفحه