انواع سلفون هاي کاغذ

انواع سلفون هاي کاغذ
امروزه سرعت پيشرفت صنعت چاپ بيش از حد تصور شده و داشتن اطلاعات درباره ي آن و حرکت با اين سير به منظور پيشرفت در این زمینه ضروری است و باید با ابعاد مختلف آن آشنا شویم.
يکي از حوزه هایی که دنيای چاپ به طور روز افزون در آن در حال پيشرفت است حوزه ي سلفون هاي کاغذ بوده که جذابيت و زيبايي متفاوتي را به کارهای چاپی می افزاید.
در اين جا قصد داريم به موضوع انواع سلفون هاي شرکت توتاليا بپردازيم تا دسته بندي هاي سلفون ها را بصورت دقيق مورد بررسي قرار دهيم.
بطور کلي سلفون ها به سه دسته تقسيم مي گردند که عبارتند از: 1- سلفون هاي براق 2- سلفون هاي سيلکي (نيمه مات) 3- سلفون هاي مات
اين سه دسته هر کدام داراي زير مجموعه هايي است که سلفون هايي را شامل مي شود و براي استفاده بايد باتوجه به ويژگي و کاربرد آن ها و جلوه اي که مي توانند به کار چاپي دهند مورد انتخاب قرار گيرند.
براي مثال سلفون هاي مخملي از دسته سلفون هاي مات بوده که معمولا اين نوع سلفون براي کار هاي چاپي لوکس مورد استفاده قرار مي گيرد. سلفون مخملي نيز خود داراي زير مجموعه اي است که عبارت است از سلفون مات مخملي اوريجينال، سلفون مات مخملي پرستيژ و سلفون مات مخملي ضد لک و اثر انگشت.
در انتها پيشنهاد مي کنیم براي مطلاعه ي دقيق انواع سلفون هاي کاغذ در اينجا کليک فرماييد تا به صورت کامل با کاربرد و ويژگي هاي آن ها آشنا گردید.
تاریخ درج: 21 فروردین 1400
472 چاپ صفحه