نحوه نام گذاري مدل ها در دستگاه های تاچ لاين مولتي گراف Multigraf Touchline Machines

نحوه نام گذاري مدل ها در دستگاه های تاچ لاين مولتي گراف Multigraf Touchline Machines
در مدل های دستگاه های سري تاچ لاين کارخانه مولتي گراف سویس از عدد و حروفی جهت روشن شدن کارایی و عملکرد آن ها استفاده شده است.
در اين جا قصد داريم به نحوه ی نام گذاري دستگاه هاي سري تاچ لاين شرکت مولتي گراف بپردازيم.
حروف F , P , C در مدل دستگاه هاي تاچ لاين مولتي گراف به چه معناست ؟
حرف C
حرفC ، حرف اول کلمه creasing بوده و به معناي خط تا است و درصورتيکه اين حرف در مدل دستگاه استفاده شود به معنای اين است که اين دستگاه مي تواند بر روي کاغذ خط تا بزند. براي مثال دستگاه C375 يک دستگاه خط تا زن مي باشد.
حرف P
حرف p، حرف اول کلمه perforating بوده که به معناي پرفراژ است و دستگاهي که در مدل خود حرفp را دارا باشد يعني مي تواند کاغذ را پرفراژ کند براي مثال دستگاه CP375 مي تواند علاوه بر خط تا کاغذ را پرفراژ نمايد.
حرف F
حرف F حرف اول کلمه folding بوده و مدلي که داراي حرف F باشد به اين معنا است که اين دستگاه کاغذ را تا مي کند. براي مثال CF375 دستگاهي است که بر روي کاغذ خط تا زده و آن را تا مي کند.
دستگاه CPC375 XPRO به چه معناست ؟
دو حرف اول آن يعنيCP همانطور که قبلا اشاره شده است به معنای خط تا و پرفراژ بوده و حرف C انتهايي، حرف اول کلمه cut به معني برش بوده و اين دستگاه مي تواند علاوه بر خط تا و پرفراژ برش هاي عرضي و طولي نيز ايجاد نمايد.
کلمه ی PLUS به معنای امکان آپگرید کردن دستگاه خط تا به صورت آپشن و استفاده از ابزار پرفراژ به جای خط تا می باشد. یعنی دستگاه C375 PLUS که یک دستگاه خط تا می باشد را می توان با استفاده از ابزار آپشن با تعویض ابزار به عنوان دستگاه پرفراژ نیز از آن استفاده نمود.
عدد 375 در سري دستگاه های تاچ لاين به چه معناست؟
عدد 375 مشخص کننده اندازه عرض کاغذ ورودي یعنی 375 ميلي متر مي باشد.
کلمه DUO در مدل CP375 DUO به چه معناست؟
کلمه ی Duo بدين معناست که دستگاه داراي دو اسلات براي دو ابزار جداگانه مي باشد، به طوري که مي توان از دو ابزار مختلف در يک دستگاه استفاده کرد. براي مثال استفاده از دو ابزار خط تای مثبت و منفي در يک دستگاه امکان ايجاد همزمان خط تاي زير و روي کاغذ را فراهم مي کند.
همچنين مي توان از ابزارخط تا و ابزار پرفراژ در اين دستگاه استفاده کرد و لذا همزمان عمل خط تا و پرفراژ بر روي کاغذ انجام مي گيرد.
تاریخ درج: 2 مرداد 1400
467 چاپ صفحه