چطور کارت ويزيت حرفه اي بسازيم؟

چطور کارت ويزيت حرفه اي بسازيم؟
تا حالا به اين موضوع فکر کرده ايد که طراحي و ساخت کارت ويزيت مي تواند باعث جذب و یا از دست دادن مشتري شود؟
توجه به کيفيت در ساخت کارت ويزيت از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به نکات کوچکي مي توان به سادگي کيفيت کار را افزايش داد تا مشتري با ديدن کارت ويزيت از ريز بيني شما در خدمات دهي کارتان آگاه شود.
به همين دليل توصيه ما به تمامي همراهانمان اين است که در توليد و استفاده کارت ويزيت توجه و دقت مورد نياز را داشته باشند؛ تا بتوانند با يک کارت ويزيت بر روي مشتري خود تاثير بگذارند.
حال با توجه به اهميت اين موضوع مي خواهيم در اين جا به نکاتي درباره طراحي و توليد کارت ويزيت حرفه اي بپردازيم.
طراحي حرفه اي
طراحي کارت ويزيت دارای استانداردهایی است که قطعا طراح شما به اين موضوع آگاهی داشته ضمنا به اين موضوع توجه داشته باشيد که کارت ويزيت بايد منحصر به فرد براي شخص يا شرکت شما باشد.
همچنين کارت ويزيت شما در عين منحصر به فرد بودن بايد داراي جذابيت بصري هم باشد زیرا حافظه بصری بر دیگر حافظه ها ارجعیت دارد.
به طور معمول مشتریان کارت ويزيت ها حرفه اي که دارای جذابیت بصری نیز هستند را تا مدت زمان طولانی تری نگهداری می کنند.
استفاده از رنگ حرفه اي
پيشنهاد مي شود که در کارت ويزيت از رنگ سازماني خود يا شرکتتان استفاده کنيد زيرا اولا جلوه زيبا تري به کار داده مي شود و ثانیا رنگ هاي سازماني شما بيشتر در ذهن مخاطب مي ماند همچنین استفاده از رنگ ها با کيفيت در اين امر مؤثر است.
(به اين موضوع دقت فرماييد که اگر رنگ سازماني نداريد و مي خواهيد انتخاب کنيد حتما يکبار نمونه کار خود را چاپ کنيد و مطمئن شويد که رنگ چاپ شده داراي پرش رنگي نبوده و همان رنگ مورد نظر شما است)
استفاده از کاغذ حرفه اي
یک کارت ویزیت عالی نباید فقط عالی به نظر برسد ، بلکه باید در دست نیز احساس خوبی به وجود آورد. براي رسيدن به اين مورد بايد حتما از متخصص چاپ و افراد خبره در اين کار مشورت گرفت تا بتوانید کاغذ با کيفيت خوب و گرماژ مناسب و با جلوه بصرنتخاب نمائیدي مناسب براي کارتان ل شما را بوجود آورد.
استفاده از متن و عکس حرفه اي
استفااده از متن و عکس کار درست داراي اهميت بسیاری بوده و هدايت گر مشتري به سمت شما يا شرکتتان است و در صورت عدم استفاده درست از تصوير و نوشته کار درست باعث گمراهي و از دست دادن مشتري مي شود
براي مثال استفاده از QR کد مي تواند هدايتگر مشتري به وب سايت شما و معرفي بهتر خدمات و کالا هاي شما شود و جذابيت بيشتري را براي مشتري ايجاد نماید تا کمک به جذب مشتري شود.
در جمع بندي به اين نکته اشاره کنیم که داشتن کارت ويزيت کار درست در بلند مدت در تبديل مشتري بالقوه به مشتري بالفعل بسيار موثر است به همين دليل توصيه ما به تمامي همراهان شرکت توتاليا توليد و طراحي کارت ويزيت حرفه اي است که نيازمند وقت گذاري است.
اين مقاله توسط آقای محمد اميري طراحي و جمع آوري شده است تا راهنماي خوبي براي توليد و طراحي کارت ويزيت براي تمامي همراهان شرکت توتاليا باشد.
تاریخ درج: 13 تیر 1400
550 چاپ صفحه