سلفون حرارتی شنی درپروسا DERPROSA SANDY MATTE

سلفون حرارتی شنی درپروسا DERPROSA SANDY MATTE

سلفون حرارتی شنی درپروسا DERPROSA SANDY MATTE


38S140 SANDY MATTE WET
50S240 SANDY MATTE THERMAL

فیلم مات با بافت شنی ریز

ویژگی های خاص
• فیلم مات با بافت شنی ریز
• حفاظت بیشتر کارهای چاپی در مقایسه با وارنیش
• عملکرد خوب در برابر ساییدگی
• پایداری و استحکام سطوح چاپی سلفون شده
• قابلیت چسب زنی و سازگار با یووی موضعی یا طلاکوب (با توجه به نکات جدید توصیه شده توسط درپروسا)

کاربرد
• جلد سخت و شومیز کتاب
• بسته بندی لوازم آرایشی و جواهرات
• بسته بندی لوازم برقی
• جعبه های سفت و مقاوم
• کارت های ویزیت و تجاری
• کارتن های لوکس مانند عطر، جواهرات، کیف های لوکس و غیره

  • دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Pollux 760 SF

    دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Pollux 760 SF

    دستگاه سلفون کش فولیانت Pollux 760 SF یک دستگاه سلفون کش صنعتی با سرعت بالا است که برای حجم بالای کار ساخته شده است. این دستگاه مجهز به تغذیه کاغذ مکشی فولیانت می باشد و جداسازی برگه ها توسط دو غلطک انجام می گیرد.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Taurus 760 NG

    دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Taurus 760 NG

    دستگاه سلفون کش فولیانت Taurus 760 NG نسل جدیدی از دستگاه های سلفون کش با تغذیه کاغذ مکشی است. این دستگاه صنعتی با سرعت بالا و بسیار کم حجم بوده و برای کار بدون توقف ساخته شده است. این دستگاه به تغذیه کاغذ مکشی، جداسازی غلطکی سریع و آپشن هایی مانند دسته کن کاغذ بر روی پالت یا طلاکوب مجهز شده است.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Mercury 760 NG

    دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Mercury 760 NG

    دستگاه سلفون کش فولیانت Mercury 760 NG نسل جدیدی از دستگاه های تغذیه کاغذ مکشی می باشد که صنعتی و بسیار کم حجم است و برای سلفون کشی حجم بالای کارهای چاپ دیجیتال و افست ساخته شده است. این دستگاه مجهز به تغذیه کاغذ مکشی فولیانت می باشد.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Castor 530 SF

    دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Castor 530 SF

    دستگاه سلفون کش فولیانت Castor 530 SF یک دستگاه سلفون کش صنعتی کم حجم با سرعت بالا است که برای کار سنگین با تغذیه کاغذ مکشی و جداسازی سریع با غلطک و با سرعت حداکثر 50 متر در دقیقه ساخته شده است.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Taurus 530 NG

    دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Taurus 530 NG

    دستگاه سلفون کش فولیانت Taurus 530 NG نسل جدیدی از دستگاه های سلفون کش با تغذیه کاغذ مکشی می باشد. این دستگاه بسیار کم حجم، صنعتی و سریع است که برای کار بدون توقف طراحی شده است. این دستگاه به سیستم تغذیه کاغذ مکشی، جداسازی غلطکی سریع و به بسیاری از آپشن ها مانند غلطک نچسب، جمع کن پالت یا طلاکوب مجهز می باشد.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Mercury 530 NG

    دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Mercury 530 NG

    دستگاه سلفون کش فولیانت Mercury 530 NG نسل جدیدی از دستگاه های سلفون کش با تغذیه کاغذ مکشی می باشد. این دستگاه بسیار کم حجم و صنعتی بوده وبرای سلفون کشی حجم بالای برگه های چاپ دیجیتال و افست طراحی شده است. این دستگاه مجهز به آپارات تغذیه کاغذ هایدلبرگ و جداسازی غلطک می باشد.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت مدل FOLIANT Vega 530A

    دستگاه سلفون کش فولیانت مدل FOLIANT Vega 530A

    دستگاه سلفون کش فولیانت Vega 530A نسل جدید دستگاه سلفون کش صنعتی و بسیار کم حجم است که برای سلفون کشی برگه های چاپ دیجیتال و افست با سینی تعذیه با حجم بالا و جداسازی اتوماتیک با غلطک طراحی شده است.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Vega 530S

    دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Vega 530S

    دستگاه سلفون کش فولیانت Vega 530S نسل جدید دستگاه سلفون کش صنعتی بسیارکم حجم است که برای سلفون کشی حجم زیاد برگه های چاپ دیجیتال و افست به شکل نیمه اتوماتیک با تغذیه دستی، جداسازی اتوماتیک با غلطک و غلطک تابگیر طراحی شده است. با توجه به سیستم پنوماتیک با فشار بالا برای سلفون کشی تمامی برگه های چاپ دیجیتال و همچنین حجم بالای برگه های چاپ افست تا اندازه B2+ مناسب می باشد.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Taurus 530 NG 4x4 double

    دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Taurus 530 NG 4x4 double

    دستگاه سلفون کش فولیانت Taurus 530 NG 4x4 double یک دستگاه جدید سلفون کش دوطرفه با عملکرد بسیار بالاست. این دستگاه صنعتی با سرعت بالا و تغذیه کاغذ مکشی، جداسازی غلطکی سریع و بسیاری از آپشن ها مانند غلطک نچسب، دسته کن کاغذ روی پالت و طلاکوب و برای کار بدون توقف طراحی شده است.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Mercury 530 NG 4x4 double

    دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Mercury 530 NG 4x4 double

    دستگاه سلفون کش فولیانت Mercury 530 NG 4x4 double نسل جدیدی از دستگاه سلفون کش دوطرفه است که عملکرد بسیار بالایی را ارایه می دهد. این دستگاه صنعتی بسیار کم حجم و با سرعت بالاست که برای حجم کار زیاد طراحی شده است. این دستگاه به تغذیه کاغذ مکشی، جداکننده غلطکی سریع و با آپشن های بسیاری مانند غلطک نچسب، دسته کن کاغذ روی پالت و طلاکوب مجهز می باشد. با توجه به عملکرد دستگاه برای سلفون کشی تمامی برگه های چاپ دیجیتال و همچنین حجم بالای برگه های چاپی افست تا سایز B2+ مناسب می باشد.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Mercury 400NG 4x4 double

    دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Mercury 400NG 4x4 double

    دستگاه سلفون کش فولیانت Mercury NG 4x4 double نسل جدید دستگاه سلفون کشی دوطرفه است که عملکرد بسیار بالایی را ارایه می دهد. این دستگاه صنعتی و بسیار کم حجم با تغذیه کاغذ مکشی فولیانت، جداسازی سریع با غلطک و همچنین غلطک نچسب، جمع کن پالت ویا آپشن طلاکوب طراحی شده است.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت  FOLIANT Mercury 400 NG

    دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Mercury 400 NG

    دستگاه سلفون کش فولیانت Mercury 400NG نسل جدید دستگاه های تغذیه کاغذ مکشی می باشد. دستگاه Mercury 400NG دستگاه سلفون کش صنعتی بسیار کم حجم است و برای سلفون کشی حجم زیاد کارهای چاپ دیجیتال و افست طراحی شده است. این دستگاه برای سلفون کشی تمامی برگه های چاپ دیجیتال و همچنین برای حجم زیاد کارهای چاپ افست تا اندازه B3 مناسب می باشد. تعدادی آپشن برای دستگاه های مرکوری مانند طلاکوب، غلطک نچسب، دسته کن کاغذ روی پالت و غیره وجود دارد.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت  FOLIANT Vega 400A

    دستگاه سلفون کش فولیانت FOLIANT Vega 400A

    دستگاه سلفون کش فولیانت Vega 400A نسل جدیدی از دستگاه های سلفون کش صنعتی بسیار کم حجم می باشد که برای سلفون کشی حجم زیاد کارهای چاپ دیجیتال با سینی تغذیه اتوماتیک کاغذ و جداسازی غلطکی سرعت بالای برگه ها و با غلطک نچسب طراحی شده است. این دستگاه برای سلفون کشی تمامی برگه های چاپ دیجیتال و همچنین برای حجم زیاد کارهای چاپ افست تا اندازه B3 مناسب می باشد.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت  Foliant Gemini 400 NG-S

    دستگاه سلفون کش فولیانت Foliant Gemini 400 NG-S

    دستگاه سلفون کش فولیانت Gemini 400 NG-S یک دستگاه سلفون کشی نیمه اتوماتیک با فشار بالاست که برای سلفون کشی برگه های چاپ دیجیتال ساخته شده است. این دستگاه با سیستم پنوماتیک فشارغلطک سلفون با کنترل آسان با استفاده ازیک کمپرسور کوچک داخلی طراحی شده است.

  • دستگاه سلفون کش فولیانت Foliant Gemini 400 NG-T

    دستگاه سلفون کش فولیانت Foliant Gemini 400 NG-T

    دستگاه سلفون کش فولیانت Gemini 400 NG-T نسل جدید دستگاه سلفون کش با فشار بالاست که برای سلفون کشی برگه های چاپ دیجیتال ساخته شده است. این دستگاه با سیستم پنوماتیک فشارغلطک سلفون با کنترل آسان با استفاده ازیک کمپرسور کوچک داخلی طراحی شده است.